Apr 4, 2010

Always Keep The Faith

Sakit...terluka...
itulah yang aku rasa sekarang nie... semua orang mesti dah tahu pasal the boys suspend aktiviti diorang sebagai Tohoshinki.

Seriously...malam tadi aku rasa sedih sangat...berita ni betul2 mengejutkan aku, aku jadi speechless...tiba2 fikiran aku jadi blank....masa tu aku terfikir...inikah kesudahannya? adakah ini yang akhirnya yang terjadi? Apabila lawsuit tu terjadi....aku tetap bersabar sebab...walaupun tak ada DBSK...tapi still ada Tohoshinki... walaupun tak ada aktiviti kat Korea, sekurang-kurangnya they still ada aktiviti kat Japan...at least...semua tu jadi penawar kepada kerinduan aku terhadap diorang..
Tapi, apa yang dah jadi semalam? diorang nak stop Tohoshinki pulak! aku macam tak percaya apa yang aku baca kat screen komputer semalam...aku scroll banyak kali...ulang everything berkali-kali...baca benda2 yang sama kat website yang lain-lain..semuanya cakap benda yang sama "Tohoshinki suspend their activities as Tohoshinki".

For a moment I was space out...no words come from my mouth...
tapi aku tak nangis..tau kenapa? sebab aku percayakan mereka. Selama ni aku selalu percayakan my boys. Tak pernah sekali pun aku fikirkan "disband", "forget", "stop loving", "abandon", "angry" to Tohoshinki/TVXQ/DBSK. Lagipun..macam fans yang lain cakap...selama nie kita dah bersabar...kita dah pergi sejauh ini...so, kenapa tidak kita tunggu dan percaya sedikit lagi? Aku percaya mereka akan kembali...kembali membawa senyuman kepada semua. BIGEAST, CASSIOPEIA, INTERNATIONAL CASSIOPEIA dan jugak fans yang lain...mesti tengah tunggu diorang kembali kan?

Aku tak akan berputus asa...Ghania takkan pernah hilang kepercayaan...walau apa pun yang berlaku..
I'll ALWAYS KEEP THE FAITH!

No comments: